Thursday, February 5, 2009

Kehidupan seorang nerd jadian.


Assalamualaikum.

nerd. nerd kah aku? please define nerd. merujuk wikipedia:

Nerd is a term often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, esoteric knowledge, or other obscure interests that are age inappropriate rather than engaging in more social or popular activities. Therefore, a nerd is often excluded from physical activity and considered a loner by peers, or will tend to associate with like-minded people.

adakah aku seorang nerd? perlukah aku menjadi nerd baru aku boleh guna url http://nerdusm.blogspot.com? tak perlu rasanya sebab suka hati aku la nak letak nama apa pon! apa korang kesah?? *kurang ajar seketika*

ehem. aku. sorang lelaki(sudah pasti). pengenalan diri? korang dah tau kot. sebab dulunya aku mmg seorang blogger. tapi sudah amek keputusan utk pencen awal. tp skang? aku just mau mencuba bloging menggunakan blogspot. salahkan? xsalah kan? ini pon kategori ilmu kan? apa yang aku cuba nak sampaikan ni? tak ada.

mungkin korang tertnya2 apa yang akan aku cuba nak sampaikan menerusi media internet ni. sebenarnya pada ketika aku menaip ni aku sendiri tak tau kenapa aku nak mulakan hidup baru dengan blog baru ni. aik? macam rajin plak aku ni kan? sedangkan study malas nak mampos. aha, mungkin aku boleh meneruskan tradisi blogging aku mcm sedia kala. aku akan kongsi apa yang menarik kat sini utk kawan2 semua. so nantikan la ye. jeng jeng jeng *bikin suspen sket*

kepada yang tak kenal aku lagi. ya nama aku, ashraf. sekian. blog2 terdahulu. www.ceghap.com dan www.ashraflatif.com.my. ehem mungkin korang tertnya2 kenapa aku pilih url pelik ni(http://nerdusm.blogspot.com). emm jawapan aku. sebab aku tatau nak pilih url apa, aku just try&error, tgk2 url ni available. so aku amek jela tanpa fikir panjang. nerd tu aku try&error dan usm tu sbb aku study usm. sekian dulu pada hari ini. nnt aku ada masa aku cuba hiburkan korang oke! da~

0 comments:

 
Blog code fully modified by nerdusm himself