Friday, February 6, 2009

hidupku tanpa telefon bimbit



Assalamualaikum.
Jumaat 6/2/09.
pada awal pagi, terdetik dimindaku, untuk cuba hidup tanpa telefon bimbim. aih. sebab ada telefon bimbim pon tak terguna. xd org mau kol aku mahupun msg aku. so aku rasa mampulah aku hidup tanpa telefon bimbit. ya hidupku jadi lebih simple tanpa telefon bimbit. tapi selepas solat jumaat, niatku utk hidup tanpa telefon bimbit berkecai sesudah satu perkara terjadi. terima kaseh kepada rumate kesayangan aku yg telah menggagalkan niat murni aku tuh. dem yu. al kisahnya begini.

hari ni perotku meragam teruk. so rutin harian aku utk hari ni terganggu. di celahi aktiviti ulang alik ke toilet. arghhh. penat seyh ulang2 alik ni. ahh pendekkan cerita dalam jam 3ptg, aku pergi ke toilet utk melegakan perot yang meragam. kunci bilik aku tak bawak sebab aku lihat rumate aku sedang asyik melayan facebook beliau. aku ingat dia xmau la kuar bilik. so aku pon dengan senang hari berjalan ke toilet hnya dengan sehelai tuala. pendekkan cerita lagi. aku dah selesai di toilet. aku mau pulang ke bilik. pintunya terkunci. ku ketok2 pintu bilik, tiada org respon dengan serta merta hatiku berkata "dem! aku terperangkap! xd kunci hnya kain tuala". haih. nak contact rumate? hp ada dalam bilik da.... aku pon berlari2 anak pusing seluruh blok hostel aku untuk memohon bantuan kecemasan. carik sana, xd org, sini xd org.. argh... aku pon naik ke tingkat 7... dan dgn izin ALLAH aku pon terjumpa dengan karem. so aku pijam hp karem tuk carik rumate.(nasib baik aku ingat no phone rumate). so dari situ terbatallah niat aku nak memboikot henfon. haih.

kepada sesiapa yang bosan tak tau nak msg sapa. sila2 la msg aku atau kol aku ya... no no phone? sila email aku dulu. emailkan kepada nerdusm[at]gmail.com p/s: sila gantikan [at] dengan @.

cewahhh... macam jual diri ja..hahahahha suka hati la!! aku kan nerd..kehkehkeh sekian saja utk kali ni. aku xd idea nak menulis skang. nnt ada idea menarik akan ku kongsikan jua di sini. harap maklum.

1 comments:

nabnab said...

ampeh je konon tanak idup tanpa henpon,, hoi! aku mesej bukan kau nak reply!

tajadi ah nak rendu kau.
hahahha
aku rendu nasik padkapau je

 
Blog code fully modified by nerdusm himself