Saturday, February 7, 2009

hidup seorang nerd botak


Assalamualaikum.

penekanan disini "aku bukanlah nerd". klu aku nerd sekali pun salah kah? yaa... imej baruku mungkin tidak desenangi oleh beberapa pihak. botak. buruk ka? salah kah? aku botak tak bermakna aku join mana2 oranisasi tertentu. adakah rambut menjadi ukuran korang nak berkawan dengan aku? botakku tak bermakna aku menyokong kekejaman yahudi laknat itu. hbs apakah salah aku? sampai ada beberapa pihak memboikot aku? hahaha mungkin kelihatan kelakar disini pabila ada yang mau boikot aku yang botak ni. haih. suka hati korang la. ada aku kacau hidup korang kalu aku botak?hahaha. tamat.

impian aku sekarang mahu menubuhkan sebuah label musik. aha.. mungkin ada yang akan menganggap impian ini hnya seperti impian poser2 yang terlalu obeses kepada populariti scene semasa. tak apa. korang boleh kutuk dulu impian aku ni. sbb aku akan buktikan perjuangan aku boleh berdiri megah diatas puncak sana. ini bukan masa utk kita omong kosong. impian aku tak akan jadi ibarat "dibawa angin berlalu" atau dalam bahasa yang senang korang paham, "hangat2 tahi ayam". bukan ingin bermegah. cuma ingin menaikkan semangat diri aku sendiri utk melakukan sesuatu, atau dalam bahasa lain sebagai aspirasi. tamat.

ahli sudah cukup. kertas kerja sudah ada. pengalaman insyaALLAH membantu. masalah ada satu. nama label. korang ada idea utk letakkan nama label? label musik. atau lebih utk difahami label yang menguruskan atau merancang gig atau konsert atau yang sewaktu dengannya. korang ada cadangan? klu ada sila2 la bantu ya curahkan idea. apa yg korang dapat? tolong la dengan hati yang ikhlas. klu ada rezeki kami pon akan ikhlas menyumbang kepada anda. tamat.

apa aku nak tulis? aah.. mungkin buat sementara waktu blog ni aku hnya akan jadikan sebagai catatan harian aku. harap bersabar. aku sedang cari bahan tuk menulis.

0 comments:

 
Blog code fully modified by nerdusm himself