Tuesday, April 7, 2009

Berpaling tadah

Assalamualaikum.
Pasti kawan2 bengang ngan aku kan? kejap2 tukar link. pastu tukar lagi. lagi dan lagi. I'm so sory oke. Kali ni aku nak tukar link lagi. Balik kepanggkal jalan. kepada domain rasmi aku balik. Ini adalah disebabkan oleh ketidakpandaian aku untuk blogging menggunakan blogspot. kadang2. aku rasa jadi macam orang bodoh. aku tatau nak customize blogspot. ya aku akui aku mmg tak pandai. aku rasa tak bebas dengan blogspot. kembalilah aku ke pada wordpress. domain dan hosting sendiri. terima kasih kepada semua yang sudi nak buka lagi page ni. oke. kepada kawan2 sila amek perhatian. domain blog aku sekarang adalah di http://ashraflatif.com.my/blog . jangan lupa oke. ni blog aku. electronic diary. harap2 aku tak berhenti bloging. buat masa skang. semua blog aku tidak lah di update kerana aku teramat sibuk dengan study. dah nak final exam. harap korang paham. sekian terima kasih.

0 comments:

 
Blog code fully modified by nerdusm himself